2008/10/31

老火湯



久未露面,現送上老火湯給大家!

等了兩個多三個月,在適當的時候,我的電飯煲及真空煲終於在環遊世界後到達意大利。

湯痴的我,在意大利弄了第一次的老火湯,而且第一次用真空煲!樣子及顔色不大吸引,沒法子,老火湯通常是這樣吧。中間大大舊的是雪耳,內裡還有縲片及南北杏等。

我買了一只新鮮雞,都幾大只,所以分了四份,那麼,我還可以煲多三次老火湯呢!

但不知為何,剛才飲了少許後,發覺份量都幾重,現在心跳好像快了一點點。。。

7 comments:

Anonymous said...

呢個時候系意大利最好就系飲老火湯,潤一潤
雖然已經落咗3日多雨,
不過潤下都好咖

Unknown said...

我飲了老火湯後,個胃竟然真的暖暖地!
我還可以飲多一兩日,等我潤多一兩日先!

Ferrara從星期二開始下雨,但不是每天如是。不過好似過多幾日天氣會好一點。

Allie said...

我地广东人嘅汤真系天下无敌,不过要有时间煲,我好多年都没饮汤啦。

Unknown said...

連我的內地其他省朋友,都說廣東人的湯厲害,你話怎不天下無敵!

Anonymous said...

嘩... 意大利邊道搵螺片呀? hahah
btw, 除左影相之外, 我都好鐘意飲湯

Anonymous said...

好多人都花真空煲好駛好用,
又唔洗睇火,擔心煲干水
搞到我都心思思想買番個!
預祝你生日快樂,Merry Christmas,and Happy New Year! :)

Unknown said...

Miss,謝謝你的生日祝福!
話時話,我都只是煲過一次老火湯,只因我家廚房的通風有問題,氣味久久不散。。。
唯有有機會才再煲吧!